3xnews&fav2

 
börjar sakta men säkert bli eran gröt-och-beauty guru! joy! 
 
åter igen nyheter och någon favis i sminkväskan. 
1. The POREfessional (primer). fantastisk om man har stora/tydliga porer, i don't men tyckte förpackningen var too
good to leave behind. Från sephora och märket är Benefit. 
En primer använder man efter hudkräm men innan foundation för att få sminket att hålla, samt släta ut fina linjer och
jämna ut hudens porer. En riktigt bra recencion med före och efterbild hittar ni här.
 
2. Fit me puder. No thanks, ser kakigt ut på huden oavsett hur mycket jag använder, passar inte mig helt enkelt! 
Används över foundation för att få allt att hålla sig på plats under dagen. 
 
3. MAC lip pencil i färgen Dervish. Jag älskar denna, tycker att den är grym. Använder den om det vankas fest för att
förstärka/förtydliga min egen läppkontur samt extra plut(hatar det ordet). Färgen är snäppet mörkare än min egna
läppfärg och bara riktigt jäkla delicious, brukar även fylla i hela läppen för vardagsläppstifts-känsla som håller. stort tips. 
 
/j 
 
 

COMMENT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin