Öljäst, uppföljning.



 
Såg att jag fått en kommentar angående mitt öljäst-användande förra året, så tänkte nu göra en uppföljning. 
 
mission: 2013/2014 var jag all about getting sjukt friskt och långt hår, vände mig därför till öljäst. Fick en burk med 1000 piller på nätet för cirka
hundringen och tänkte att jag hade noll att förlora, googlade runt lite och folk verkade nöjda med dessa öljästpiller, och hade inga
problem med att knapra i sig sex(!!) stycken varje dag i samband med mat. Öljästen lovade längre hår, starka och fina naglar och klar hy
- nothing to loose tänke jag som struglade med naglar som skivade sig och gick av, klent hår och lite småknottror i hyn. 
 
how to: ät 6 öljästpiller om dagen. Jag åt tre till frukost och tre till middagen varje dag. Började 1 mars och höll på med pillerna tills i mitten utav
juli någongång, då det blev för jobbigt att frakta med sig den där jätteburken, haha. Samt att jag tappade suget lite, var alltså inte lika intresserad av
min hårlängd längre. 
 
resultat: Nu var ju det här länge sedan, och känner att jag inte har superbra koll MEN, när jag skulle skriva ett inlägg om detta förra året
(blev aldrig av men hade förberett en del!) så noterade jag iallafall sjuk skillnad på mina naglar. De blev snabbt långa, men framförallt starka och
skivade sig inte. Något som jag också la märke till var att hårväxten på benen växte snabbare - alltså måste även mitt hår ha växt? Nja, det var
inget som märktes av under de månaderna jag åt pillerna, dock är värt att nämnas att i november, december märkte jag en markant skillnad
på hårlängden och fick många kommentarer om att OJ vad långt håret blivit. Huden då? Har kollat en massa på pics från de månaderna, och hyn
blev iallafall inte sämre, som den blivit av andra dyrare piller! har liksom fått pigmentfläckar av andra sorter? jeez! 

summan av kardemumman: får nog köpa mig en ny burk. Fick goda resultat, och hårväxt osv TAR tid! för 100-spänn så tycker jag absolut att det är värt!
har ni några fler frågor så bara fråga! 

/j 

COMMENT
Postat av: Julez

Skulle mitt hår facka ur då??

2015-04-07 / 18:22:29
Postat av: lisa

plz börja blogga igen. seriöst, kollar ditt arkiv för jämnan och ba ber till alla gudar möjliga att ett nytt inlägg ska dyka upp snart. du är fkn ikon!

all kärlek

2015-10-24 / 20:46:33
URL: http://denlisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin