vem är jag ens.

vem är jag ens. lättaste sättet att ta reda på det är genom att ta en kik i min
mobil (omg!!) då det är den som spenderar mest tid med mig. tråkigt men sant. 
bakrundsbilden. när folk får syn på att jag har en halvnaken kvinna iförd
chanelkalsonger som bakrundsbild får jag ofta frågan "är det du?", klart det är! 
vi tar en titt på ett par anteckningar. jag har dåligt minne (bild 1) och
på bild två var det lilla Ellen som ville veta allas sommarlovsscheman
så vi kunde planera in lekdagar! 
en inköpslista inför en stockholmsresa. kom hem med inget av ovan!
bild 2 på en pastasallad som jag tror att Kenza gjorde.. betyder
säkerligen att jag är precis som alla andra, kenza-läsare och extremt förutsägbar. synd
ett kul citat från programmet dessertmästarna och taktikanteckningar. 
två bra bruds finns även i mitt fotoalbum. direkt via tumblr och detta betyder
antagligen att jag tycker att kläder är kul. 
två heminredningspics från @ameliawidells instagram, behöver nu en palm +
sammetsfotölj i mitt nya rum. 
en croc top som var cool enough att komma med här. även kim k's ass som
jag studerar rätt ofta. real or fake liksom? 
vem e jag ens. här är jag genom taggningsfunktionen på instagram.
sne och glad på bild ett, bild två, sur och trött. 
avslutningsvis får ni se bilderna jag senast blivit taggade i på facebook.
bild 1 med julia på insparken vi höll för ettorna (jag var linda i de tre
vännerna & jerry, och jules var pippi långstump.) bild två tatuerar jag
julia på emmaboda.
 
alltså Josefin, sjutton år och detta är min blogg till Lisa 
 
/j 
 
 
 

COMMENT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin