zanta baby.

Med en stabil inställning till julen ska jag dela med mig utav en kär önskelista. har väl önskat mig hälften av allt fint, men jul är kul med
suprises. jullistan öppnas med kate. denna bilden har jag döpt till "mmmhmmmmm"mest för bootsen, skärpet & bananerna. tomten? 
Ville skriva big boot(s)y bitches på denna bilden (hehe), men blev så tvek på min engelska.
nåväl. fina skor från jennie-ellen iallafall, perfekt för vardag, men kanske inte snöslask. 
leopard ligger mig varmt om hjärtat och jag tänker inte lämna denna värld fören jag får en leokappa, 
ser mitt liv som komplett med denna goding i garderoben. tillhörande kate är även välkommen. 
sånt här smått&gott i guld är alltid välkommet, 
en wool-mysse från &otherstories hade jag inte sagt nej till, annars får mor gärna sticka en egen
last but not least, karlie kloss tunna fina halsband med en sån där tunn rund guldberlock, alltså guuuys! 
 
all I want for christmas.. 
 
 

COMMENT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin