runrunrunLEOrunrun.


 
jag har en ny kappa. en kappa som gör att våren kan vänta cirkus kanske lite längre så att denna cutester
inte behöver åka in i garderoben dirr mode. 
hittades i en taskig källare i brick lane och för ett par goa pund blev den min. 
 
saker vi har upplevt tillsammans: 
- min 18årsdag tillsammans med kritvita supah fresh vårsneakers + ljusa jeans + smutsvita
urbanears gick vi genom staden mot min första öl någonsin (fniss) 
- en utskällning för att bära en fejkad leopäls är oacceptabelt
- BRA väder 
 
so sweet 
 
 

COMMENT
Postat av: Maja Alshorn

sååååååå jävla snygg, älskar jackan, är galen i leopardmönser!! :D

2014-03-03 / 18:58:44
URL: http://majaalshorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin