Apelsin, hallon, banan. (smoothie)

är sjukt trött och hängig (jag är ju faktiskt sjuk duh), så imorse mixade jag ihop en riktig vitaminboost. hääng med. 
you need: 
2 apelsiner, 
2 bananer, (är bara en på bilden med lovar att det ska vara 2 ellen!) 
1 dl bär, jag tog hallon.
is 
2 msk chiafrön (valfritt.)
Börja med att dela och pressa dina apelsiner, kom på att alla kanske inte här en sån här maskin @home,
sorry men då är ni inte cool enough to do dis, eller så tar ni en skvätt juice ba. 
såhär göttigt blir det om man gör det aaall byyy yourseeelf. 
släng ihop allt i en mixer. (vänta dock med isen!) 
När din smoothie ser så här delikat ut efter lite mixande, i med cirkus tio isbitar och mixa gärnet lite till...


häll upp i ett estetiskt glas (man äter ju lite med ögonen ya know) garnera med någon isbit,
ställ den i djungeln och drick sedan med sugrör. 
 
vet inte om jag blev piggare men den var god = nöjd josefin. 
 
do try this at home. 
 
 
 

COMMENT
Postat av: Maja Alshorn

Härligt när bilderna är tagna sådär rakt uppifrån, skit härliga bilder verkligen!

2014-03-05 / 18:03:51
URL: http://majaalshorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin