SMACK.





 
hade lite planer på att slänga upp en lugn och trivsam årsresumé så ni fick en inblick i mitt 2013,
men blev ledsen när jag öppnade fotoarkivet.
jag sparar inte på mina minnen längre, skriver varken dagbok eller fotar. har inte en enda bild
från nyår då jag hade middag hos mig till exempel, sånt vill man ju spara deluxe? 
 
därför ger jag mig själv en käftsmäll och ett löfte om att dokumentera mera. ni kan även få en
helfestlig houseparybild någongång så ni vet att jag har kompisar! 
 
(obs jag skulle vilja ha en kamelfärgad kappa mor & far, fyller 18 om 50 dagar!!) 
 
/j 
 
 

COMMENT
Postat av: mamma lovis

blogg till lisa eller lisas kompis, fan vad lisa måste vara lycklig!!!! men jag är minst lika lycklig josselinovíc!!! skönt att du ör tillbaka<3

2014-01-05 / 02:36:16
URL: http://pleasebitch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin