3xnews&fav

 
tre (eller ja två) nya som jag haft i min ägo sedan december men som redan är stora favoriter. 
 
- make up stores cake eyeliner, med pensel från samma märke. Personligen tycker jag inte det finns mycket som är
snyggare än en riktigt fin eyeliner, och denna kakan fungerar som en vattenfärg, man väljer själv intensiteten i färgen
genom att använda mer/mindre vatten och sen blandar man i burken. Men det extremt tunna penseln (nr 102) får jag
till alla former, tjocka som supertunna vilket jag inte lyckats få till med någon annan eyeliner. 
Det enda negativa är väl att det tar lite längre tid att måla dit om mornarna, så har mer blivit en "helggrej". 
(känns som att kakan kommer att hålla i en evighet, och penseln lika så om man bara tar hand om den)
 
- Vitalumière aqua foundation från chanel har jag unnat mig för att använda vid roligare tillfällen än i skolan
(då den är i dyraste laget). Har svårt för foundation då min hy är snustorr om vintrarna men denna både återfuktar
och jämnar ut hudtonen. Ger lite dockhudskänsla! 

tips tips! 
 
/j 

COMMENT
Postat av: Jessica

Gud så bra tips ! Love it. Just what i needed haha.

Svar: åh vad glad jag blir!! älskar att läsa (och skriva) om skönhetsstuff, men skäms alltid lite varje gång! så glad jag blir att du uppskattar det!
Josefin Borg

2014-01-29 / 20:18:55
URL: http://jessicaandersson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin