SweetNcoolROOM.

Den här veckan är min stora önskan ett sweetNcool room. Detta har jag in my mind. 
BAM. Löjligt licious med takfönst. obs har inget sånt men i wish. vitt förresten (<3)
Saker på wallsen. åh you guys, om jag endå var tillräckligt tung så jag visste vad man bör ha på väggen för den där
coolhets-feelingen. aint got it, men kan mycket väl dra mig ett försök på sportlovet. 
mhhhm.. detta alltså. förövrigt besitter jag en sovgrupp i samma sammetsfärg+form(ish), som ska in på
mitt lilla rum. En fotölj blir nog bra. 
Lyckat rum bara. 
Den här bilden såg inte superkul ut i jämförselse med dem andra som når toppklass, men tänker mig ett bra
sminkförråd i liknande stuk. blir cool. 
 
jag har feta plans för rummet men no cash, weeell birthday comin' up! 
 
/j 
 

COMMENT
Postat av: Maja Alshorn

Nya bloggen, kolla in och lämna en kommentar. puss

2014-02-15 / 19:15:12
URL: http://majaalshorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin