Hallon gröt (for valentines?)


 
en söndagsfrukost. 
 
såhär gör jag min hallongröt: 
1 portion:
1&1/2 dl havregryn 
2&1/2 dl vatten
salt efter smak, pyttelite
koka upp på spisen på mellanvärme och rör om ofta, rör hela tiden om gröten börjar bubbla (koka) så den inte bränner fast. 
När du snart börjat uppnå konsistensen du är ute efter häll i frysta hallon (1dl-ish!) och blanda tills dem är mjuka. 
klar! 

Detta är ett hett tips om ni vill göra någon en fin alla hjärtansdagsfrukost! 

jag äter alltid min gröt med mjölk on top! 
 
/j 
 

COMMENT
Postat av: maja alshorn (eey)

Jag måste bara säga det samma! Jättefina bilder. Snygg är du också

2014-02-02 / 15:02:30
URL: http://eey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin