Grow baby, plz. (Öljäst)



Den här stora burken ska hjälpa mitt hår att bli long and licious, 
 
om: Öljäst kallas även B-jäst och innehåller massor av B-vitamin. B-vitamin ger bättre hy, hår, naglar och är viktiga
för bland annat nerver, energi och ämnesomsättning. Öljäst är känt för sin höga halt av naturliga B-Vitaminer och
vegetabliskt protein. 
Den B-vitamin vi får genom maten räcker oftast inte, B-vitamin lagras inte heller i kroppen och måste därför tillsättas. 

Jag har ju ätit andra hårtabletter tidigare, exempelvis sillicaPLUS som jag åt i någon månad. Dessvärre blev min hy
dålig med knottror och blemmor som resultat. Inte värt att riskera hudkvalitén för håret skull, enligt mig. 


Köpte Dr bradfords öljästtabletter på nätet och fick 1000stycken för 127 spänn, värt att testa!
Man ska ta 6 tabletter om dagen, utspridda, och gärna när man äter. Kör 2 till frukost, 2 till lunch och två till middagen!

återkommer med resultat!

/j

 


COMMENT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin